پخش برجسته آفتابی

فهرست

انبار داری 

شرکت پخش برجسته آفتابی با برنامه ای هدفمند و بلند مدت، انبار های شرکت را به تکنولوژی های نوین انبارداری مجهز نموده است.  مدیریت موجودی ها در سطح مناسب، نظارت مستمر بر عملکرد انبار ها و رعایت الزامات ودستورالعمل های سازمان های مرتبط موجب عملکرد مناسب سیستم انبارداری شرکت شده است. از مهم ترین وظایف انبارداری شرکت پخش برجسته آفتابی میتوان به نگهداری صحیح و ایمن کالا، پیاده سازه استراتژی های مدیریتی، سرعت بخشیدن در تحویل کالا و دریافت محصولات خریداری شده اشاره کرد.

درباره انبار داری

انبارداری در تعریف، به معنای عملیات دریافت جنس یا کالا، نگهداری آن‌ها طبق نظم و اصولی است. که موجب سهولت ردیابی، تحویل گرفتن و تحویل دادن کالا می شود. 

همچنین فرآیند ذخیره سازی محصولات، برای فروش یا توزیع می باشد. انبار ها مورد نیاز کسب و کار و مشاغلی هستند که نیازمند ذخیره محصولات به صورت پخش شاهرگی قبل  پخش مویرگی آن می باشند.

انبارهای مجهز
انبارداری پخش برجسته آفتابی

مزایا انبار داری

موارد زیر بخشی از مزایای انبارداری می باشد:

  • توزیع آسان
  • دسترسی آسان
  • مدیریت بهتر موجودی
  • فضای ذخیره سازی برای موجودی اضافی و محصولات فصلی
  • گردش موجودی سریعتر
  • هزینه نیروی کار کمتر
  • امنیت بیشتر

ارتباط با لجستیک

سیستم مدیریت انبار از مولفه‌های اصلی زنجیره تامین است. هدف اصلی آن کنترل نحوه جابجایی و ذخیره‌سازی کالا در انبار و پردازش تراکنش‌های مربوطه شامل حمل، دریافت، ذخیره‌سازی و ردیابی کالا می باشد. مدیریت انبار بخشی ضروری از لجستیک است. همچنین نقشی حیاتی در موفقیت هر شرکت ایفا می کند. شما توانایی ادغام سیستم لجستیک را با سیستم های مدیریت انبار دارید. در صورت یکپارچه سازی اطلاعاتی سیستم لجستیک، داده ها در مورد میزان موجودی کالا، مکان و زمان سفارش مجدد محصولات و … در دسترس خواهد بود.  به طور کلی، مدیریت فرآیند آسان تر می شود.

نگه داری پخش مواد شوینده
انبارداری سویا و گوشت

نقش انبارداری

انبار ها اقلام شما را برای زمانی که تقاضا زیاد است ذخیره می کنند. ثبات قیمت و کاهش زیان درآمد را تضمین می کند.

تقاضای فصلی برای محصولات، انبار ها را قادر می سازد تا نقشی حیاتی در زنجیره تامین ایفا کنند. این امر به کاهش هزینه های تحویل کالا و هزینه های حمل و نقل کمک می کند.